teisipäev, 2. aprill 2019

Oleme kutseõpetajad Olga Vereštšagina ja Julia Horohhordina. Praegu on meil stažeerimine
Erasmus+ projekti raames, mis toimub Portos, Escola turismo de Portugal koolis.
Meie reis algas laupäeval Tallinnas. Esmalt sõitsime lennukiga Stockholmi, kust pärast väljusime Lissaboni. Jõudsime kohta üsna hilja, jätsime oma asjad hotelli ja otsustasime nautida natuke õhtust linna.

Järgmisel hommikul sõitsime juba edasi rongiga Portosse. Linna jõudmisel oli meil veil vaba aeg linna tutvumiseks. Palju jalutasime, uurisime linna vaatamisväärsusi. Üks peamisest vaatamisväärsusest on Ponte de Dom Luis sild, mille ülemisest osast avab suurepärane vaade Ribeira kvartali.

Pärast oli meil väga maitsev ja toitev õhtusöök jõe ääres, ühes kohalikus restoranis.

Pärast hea õhtusööki jalutasime veel natuke ja tulime tagasi hotelli. Selles lõpes meie esimene päev Portos mis jätis väga hea ja soe mulje.

Последняя неделя практики

Последние три дня практики были уже обычными трудовыми буднями :) Подготовка